Etiketler

21 Kasım 2010 Pazar

geleceği görmek

bilebilse insan bir adım öteyi, görebilse yarınında ne olduğunu, ne çok şeyi yapmaz, döner dört elle sarılır hayatındakilere, dolu dizgin yaşar bu gününü.. artıyorsa özlemim seyrekleşen saçlarıma inat, nefesim daralıyorsa yokluğunda, lime lime ise elime aldığım tüm gülüşler vesaire vesaire vesaire hepsi ama hepsi geleceği görememekten, eline aldığın bir oyuncakla oyalandığını sanmaktan, ''unuttum'' yalanına inanmaktan, kendini kandırmaktan işin özü.

binlerce bez bebek elimde ama artıyor sensizlik, büyüyor gitgide, uğulduyor kulaklarım hala, yarattığın zelzeleden vesaire vesaire vesaire hepsi ama hepsi gerçek olan işte. demiştim ya ekşi itiraf da ''öldüm özlemekten'' diye, ne büyük hata etmişim düşününce, yaşıyorum ya işte, özlemine sarılarak ilaç niyetine. kim ölü allah aşkına?

Hiç yorum yok: