Etiketler

3 Ocak 2011 Pazartesi

geleceği görmek

insan görebilse geleceğini, hiç koşar adım gider mi boşluğa, sallanır mı uçurumun kenarında? her şey elimizde diyor ya kimileri... varsayalım ki öyle şu an, şu an kader denen meret elimde benim, bir fırçadan ibaret, çiziyorum geleceğimi, yırtıp atıyorum simsiyah tuvali, koyuyorum yepyeni, bembeyaz bir keten, iyice gerdiriyorum, muazzam bir çalışma çıkmalı ortaya. sıçratıyorum bulut yerine bembeyaz boyayı, masmavi bir gök rengi denize yansıyor, yemyeşil doğayla çevrili bir ev, kapısında sallanan bir koltukta bekliyorum masallardaki aşkı. ilk kez kullandığım tüm renkler pastel değil...

bir isim veriyorum yaptığım resme, umut var benim bu kez tuvalimde. kaderi kendi ellerimle çiziyorum, sonra giriyorum kendi ellerimle çizdiğim resme ve oturuyorum sallanan koltuğuma. kapadım gözlerimi ''sen'' öperek uyandır beni diye..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Blog'a hakim olan renk güzel, ancak arayüz pek kullanışlı değil bence.

kayıtlara, read more tag i eklersen daha iyi olabilir.

ekranın solunda kullanmadığın devasa bir alan var bir de.

apart from these, keep up the good work! :)

piraye dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
piraye dedi ki...

ah şu yazdıklarınızı bi anlasam belirtmiştim ya çaylak aşamaısnda diye bu nedenleydi işte :)

uyumuycam dedi ki...

geleceği görmek istedim bunca yıl, bundan sonra isyemiyorum ama :)) korktum kendimden..

ama hadi, yırtıp atalım siyah tuvali...

piraye dedi ki...

bakma böyle gaza gelip yazıyorum umutla, neşeyle falan da umutsuzlukla dolu bir dünya yazı var bende yazmaya utanıyorum artık :))

siyah insanın en yakın olduğu renk, istisnasız herkesin sevdiği..