Etiketler

27 Ocak 2011 Perşembe

iki aşk

kalbim bölünmüş gibi ikiye, birinin yüzü gelse aklıma içim burkuluyor diğerinin yüzü aptal aptal gülümsetiyor.. birinden gitme isteği diğerine itiyor gibi geliyor bazen, bazen de birinden gitmeme isteği diğerine gidişi engelliyor gibi... karmakarışık duygular...
 ikisi de olmayacak dua, tek ortak noktası bu iki aşkın. biri hayatımda her anlamda var olan, diğeri her anlamda hayatımdan çıkmış olan.. en büyük farkları da bu.
 ikisi de canımı yakıyor. ikisini de özlüyorum, aslında eskide eski günleri özlüyorum, yenide yenisiz geçen günlere üzülüyorum. bilmiyorum ki ben ne istiyorum?
ruhum bölünmüş gibi ikiye,  birinin sesini bile duymak istemiyorum diğerinin sesi yetmiyor özlemi dindirmeye. ama ayaklarımın biri ileri gitse diğeri geriye bir adım atıyor, ellerimden biri ileri uzanmışken diğeri geride birilerini, bir şeyleri yakalamak ister gibi. gözlerim baksa da tam karşıya beynimin  içi geriye dönük, saplanmış geçmiş batağına... ''ikisi de olmayacak dua'' budur sadece adım gibi emin olduğum...

16 yorum:

Sivil Palyaço dedi ki...

Birisine amin dedim ben.

ahaha :))))))

Ayrıca ya şu yorum gönderme olayını değiştir misin?
kullanıcı adı, şifre bilmem ne.

piraye dedi ki...

yok be palyacom :))))

ne kullanıc adı ve sifresi yahu ben böle seyler istemedim ki nerden nası değişir acep :S

uyumuycamın kapısını çalıyım yine ehehhe

uyumuycam dedi ki...

ikisinden de uzak dur derdim ama demiyorum...

uyumuycam dedi ki...

yorum durumunu da anlamadım ayrıca palyaço..

piraye dedi ki...

ikisinden de uzağım zaten uyumuycam ben kimi sevsem uzağa düşüyor hiç tasalanma sen benim birşey yapmama pek de lüzum yok :))))

S. P. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
piraye dedi ki...

hay allah seni napmasın amin diyip diyip duruyo :)))) ay bilemiyorum nedendir ayrıca can ciger kuzularım bu blog tartısmamızı msn den yapsak da misler gibi yazımı piç etmesiniz ha bu yazıya bu yorumlar mı yapılacaktı be valla içim acıdı :))) hadi sivil uyumuycam kış kış msn e :)))

S. P. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
piraye dedi ki...

enee benim palyaçom kızar mıymış bana, alınır mıymış :))) aşkolsun be kurban olsun blog sana :)

S. P. dedi ki...

İki aşk yoktur.

Bir aşk vardır, bir de bitmiş aşk vardır, bitirmeye yanaşmadığın.

Zaten biri bitmeden biri başlamaz derdinin. Birini bitir ki yenisi başlasın.

uyumuycam dedi ki...

bazen insan üzülüyo uzağa düştüğüne ama "hayırlısı" o olıyor işte kuzum..

piraye dedi ki...

ay palyacom ne bilem ben ya böyle böyle esiyo işte bana .. sana gelince canım uyumuycam hep hayırlı olan ne varsa canını yakıyor insanın be :/

benim hala umudum var dedi ki...

hay ağzına sağlık piraye.. aynen öyle işte: "hayırlı olan ne varsa, can yakıyor.." fena:(

piraye dedi ki...

:)) yavrucum sigara misal ya da alkol ne varsa bayıla bayıla yaptığımız hep zararlı bünyeye :)))

hep hayırlısı bu dedikleri şey üzüyor beni yahu..

benim hala umudum var dedi ki...

yalnız değilsin merak etme:)

piraye dedi ki...

ahahha, eminim ki umudum.