Etiketler

6 Ocak 2011 Perşembe

yeni bir mim

1- Kaç yaşındasınız ? susma hakkımı kullanıyorum ama şöyle diyebilirim ki, yaşımın ilk rakamı hala 2. :)
2- İsminizin son harfi ne ? "n"..
3- En sevdiğiniz renk ? siyah..
4- Kilonuz kaç ? öhmm ama yani bunlar nasıl sorular arkadaşlar. söyle diyim 55, ne var ben aynaya bakınca öyle görüyorum suç mu? allam ya.
5- Boyunuz kaç ? topuklu mu topuksuz mu?
6- Ailenizin kaçıncı çocuğusunuz ? number one. anasını satayım
7- En sevdiğiniz şarkı ? redd, her neyse (ilk bu geldi aklıma)
8- Sizce sarışın mı, esmer mi? elbette esmer.
9-Sigara kullanıyor musunuz ? sigara bile terk etti beni, vay be.
10-Alkol? çok ayıp, alkol, sigara bunlar ters bize :)
11- Çayı fincanda mı içersiniz, çay bardağında mı ? ince belli yavrum.


bitti kısa bir mim, teşekkürler uyumuycam'a.
ee ben de bloguma yeni katılanlara selam edeyim bu sayede,Grenouille ve suzy bilmem ilginizi çeker mi? ve bittabi benim hala umudum var..

ve son olarak hazır yeri gelmişken dinleteyim size, dokunup durdurabilsem attığın yeri.. sevgilerle..

7 yorum:

benim hala umudum var dedi ki...

"Koşmak istesem de sana, hayat beni geri çekiyor..Her neyse.."

Teşekkürler piraye..

Holy Go-Nightly dedi ki...

:)) komik misin kızıaam?

piraye dedi ki...

ne demek efem bekliyoz cevapları :)

piraye dedi ki...

he holycik nası da komiğim ben bak blog rengi hastalık sarısı, yazılanlar adamı verem eder, ekşi entarilerim bin km öteden tanınıyor, nası da komikim ben ya.

deli misin kızıaam :)))

Holy Go-Nightly dedi ki...

ben mime verdiğin cevapları kastetmiştim. ayrıca benim için depresif değilsin ki pirayecimmm =)

aquarious dedi ki...

bu soru cevaplı yazılar/anketler (adını sen koy) çok hoşuma gidiyor piraye; hüznün arasına sıkışan küçük tebessümler ama tebessüm işte, çok güzel;)

piraye dedi ki...

ee arada lazım tebessümde tabi, uyumuycam sagolsun o anlıyor bu işlerden bana da ısınma turları attırıyor :)