Etiketler

8 Kasım 2011 Salı

umutsuzluk

her sabah dinliyorum şu sokağı, neler anlatıyor bana bir bilseniz, ne çok çığlık duyuyorum kendi kulaklarımla, inanamıyorum hiçbirine, insanlar nasıl bu kadar mutsuzlaştı, hangi ara bu kadar yalnızlaştık, sıkıntımızı bile buraya yazmak garip gelmiyor mu bazen size de? neden aramıyorum şu an bir arkadaşımı, sana geliyorum ben  demiyorum. demiyorum işte, yazıyorum sadece bu rahatlatıyor gibi geliyor, bu da yetmiyor oysa.

ben karar verdim bu '80 lerin çocuklarında var bi cenabetlik. hepimiz mi aynıyız, beni bulanlar mı benimle aynı bilemiyorum ki. benzer benzeri çekiyor evet!
soruyorum uyumuycam'a ''nedir'' diyorum derdin, ''bilmiyorum ki kızım'' diyor. aynı soruyu aynı şekilde cevaplıyorum. bilemiyoruz ki bize hangi ara ne oldu. nedir içimizi saran hüzün. neyin acısıdır, nasıl geçer. sanki açık bir yara sürekli kanıyor, kesip atmak istiyorum ben kangrenli bu bacağı. yapamıyorum, gücüm yetmiyor.

çekiyorum şu sigaradan bir nefes daha, içmemem lazım oysa. nefesim sıkışıp kalıyor bogazımda. söylemek istediklerim düğümleniyor, ne söyleyeceğimi unutuyorum.. deli gibi sayıklıyorum hayatımı baştan sona. kötü bir hikaye, berbat bir senaryo oynadığım. orta yerinde çıkıp gitmek istiyorum bu filmin ama tutup kolumdan oturtuyor beni tüm sevdiklerim, zorla! ben sevdiklerim için izliyorum bu yaşamı..

içimden gelen rolü oynamaya takatim yok.

Hiç yorum yok: