Etiketler

8 Kasım 2011 Salı

bakımlı olmak

evet can'lar ve bittabi kadın olan can'lar (erkeklere yorum yasak bu yayında ehehe) çok külfetli bir iş bakımlı bir kadın olmak yahu. hem parasal anlamda hem de harcanan zaman babında..

Hani benim önümde arkamda bakmak zorunda olduğum anne baba, elimde eteğimde vızıldayan çoluk çocuk, önüne bir tas yemek zorunda olduğum bir koca yok, sevgili desen odunun teki :) yemeğim, ütüm, temizliğim yapılıyor, hatta her sabah yatağıma fırlattığım tüm gardırobum bile yerime toplanıyor. iyi kötü elimde mesleğim var, az çok para kazanıyorum ama bakımlı olmaya ne param ne zamanım yetmiyor yaw.

En basit örnekle başlayalım, geçen saç rengimi değiştireyim dedim, siyahtan karamele döndüm ve bu bana yaklaşık 300-TL'ye patladı ve daha bal köpüğü balyaj atılacak bu karamel zemin üzerine, herhalde bi 200-TL'de ona alırlar.. Düşünebiliyor musun ülkenin 3/4'ü asgari ücretle yaşamaya çalışıyor, bakımlı saçlara sahip olmanın maliyeti bu ülkede nerdeyse asgari ücret. ha daha ekonomik bir yerde yaptırılabilir belki ama o zaman da bakımlı olunmuyor ki kuzular, tepenizde flaşörler yanıyormuş gibi kırk farklı renkle dolaşıyorsunuz. Yakıyorlar saçı, kestirmek zorunda kalıyorsunuz falan da filan da... sonuçta güzel bir saç rengine sahip olmanın maliyeti 500-TL anasını satayım be. (eminim çok daha pahalıya mal olacağı mekanlar vardır inanın benimki ortalama bir kuaför)

gel gelelim zaman konusuna ben kaçta gittim kuaföre saç rengimi değiştirmek için?
saat 11:30'da
peki kaçta çıktım kuaförden? - allah aşkına bi tahmin yürütün-
saat 17:30'da, güya randevuyla gittim anasını satıyım. Sonuç da bir saç rengini değiştirmeye harcanan zaman yaklaşık 6 saat. inanılır gibi mi dostlar, hiç bir şey yapmadan salak bir koltukta oturup beklemekle geçen 6 saat, ne büyük kayıp ama...

NETİCE-İ TALEP: Yukarıda arz ve izah edilenler ışığında ve sayın erkekler, beyninizce tahmin edilecek nedenlerle bir kadının güzel olup olmadığını değerlendirirken güzelliğin bakımlılıkla doğru orantılı olduğunu, bakımlılığın da bol para ve zamanla doğru orantılı olduğunu nazara almanızı  kadın milleti adına bilvekale arz ve talep ederim. Saygıyla..


Demek ki napıyor muşuz erkekler?
bakımlı bir sevgilimiz olsun diye istemeden önce bunları bir düşünüyormuşuz..  ^_^

Hiç yorum yok: