Etiketler

31 Ekim 2010 Pazar

nasılsın/iyi misin

nasılsın,
iyiyim elbet, neden var mı ki kötü olmaya, misal;
hiç kumbaram dolu mu biriktirdiğim kırgınlıklarımla, ne gezer, ilaç niyetine arasan yok,
sonra geçmiş denen şey nedir hatırlamıyorum bile ben, 
dönüp dönüp sırtımdan vuruyor mu, bana yaşattığın tüm güzellikler, 
hatıraların ağır gelmesi nedir allasen, nasıl rahat sırtlanmışım hepsini, taşırım bi ömür boyu,
kanlar içinde kalıyor muyum ki beynimi parçalarcasına düşünmekten,
sızım sızım sızlıyor mu burnum, seni tütmekten,
dönüyor muyum yana yakıla pervane misali ateşinde, 
arıyor muyum varlığını, 
vura vura yüreğimi duvarlara parçalıyor muyum sensizlikten, 
kusuyor muyum artık yokluğunu, 
sabır taşı olup çatlıyor muyum dayanmak adına hasrete,
için için kahrolmak hiç uğramamıştır ki adresime. 
senden sonra ölüp ölüp dirildim mi ki, 
hem havalar da güzel buz tutmuyor yüreğim hiç, 
üşümüyor ellerim bıraktığın günden beri. 
yediğim yemek zehir zıkkım mı bana, değil.
hiçbir derdim yok, olsa kaç yazar, ''yetiş'' desem yetişmez misin ki yardımıma. benimki de laf.
sigarayı bile bıraktım, he hey karnım tok sırtım pek, gül gibi yaşayıp gidiyorum.
iyiyim ben, çok iyiyim hem de. için rahat olsun.

Hiç yorum yok: